Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Linda - 9 februari 2009 11:24


I fredags ringade min faster och frågade om jag var klar med kjolen jag hade lovat henne i julas att jag skulle sy. Jag var inte de, hade inte ens börjat.


Jag bestämde mig för att göra det på lördags morgon men innan jag kom mig för hittade jag på allt möjligt annat jag skulle göra först. Det brukar vara så, när det är nånting speciellt jag borde göra är de så mycke lättare att göra allt annat, som att städa och diska och sätta in papper i pärmar.


Men när jag hade gjort allt annat så vart jag ju tvungen att börja. Det gick ganska fort att bli klar med kjolen och innan kl 15 så hade jag även sytt fast knappar på en kappa, en jacka och en tröja, sytt hängen på fem handdukar, lagat ett bh-band, en klänning och mina tights som jag dessutom drog åt resoren på.

 Dom grejerna har legat i min fixa-låda hur länge som helst men nu är de klartt.

De var väl inte så svårt =P

Ovido - Quiz & Flashcards