Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Linda - 17 februari 2011 16:35

Här är bilden på mig i målarkläder som jag lovade. 

   Fint fint, typ


Fast nu är byxfickorna Fulla med grejer så jag måste ha skärp för att inte tappa byxorna. Dessutom jag har kladdat ner dom lite idag också :)


Nu har vi kommit så långt i vårt bås att vi ska börja slipa väggarna imorgon. Och sen är de väl bara att lägga på mer spackel, slipa bort och sen tror ja vi ska brespackla.

Jag är inte riktigt vän med spacklarna än, dom gör inte som ja vill, har jag fått det slätt på ett ställe förstör ja de i nästa drag. 


Jag är super trött. Det ska bli skönt med helg, särskilt eftersom jag ska åka hem :) Det som är synd är att jag missar måndagen så jag hamnar en dag efter Jenny. Det var nog inte så smart att åka hem denna helg men jag längtar hem till min familj. Dessutom behöver jag hämta lite mer grejer. 

Ovido - Quiz & Flashcards