Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Linda - 8 mars 2011 17:14

Nu har jag tagit lite bilder på skolan, eller på vårat bås och våran vägg iaf. 


Här är jag när jag målar utsidan av båset. Innanför fönstret bakom mig sitter våra lärare och tjuvkikar på oss ibland.

  


Här är Jenny som tar färg ur färghinken. Detta är knäppt från där jag stod på förra fotot. Flera bås och längst bort är tapet och färgförråd. 

  

Här är båset från framsidan. 

   på foto ser ju vår cigarrkant ganska rak ut :)


Här är målarnas blivande fikarum. 

   Detta är våran Dekorvägg.

Vi har bredskacklat två gånger, slipat, grundmålat, färdigstrukit 3 varv för de vart randigt, fogat nedre kanten och ena sidan och nu håller vi på att måla paisley mönster. Det ska bli de iaf, även om de inte syns än. Vi har en overhead bild som vi ritar av. 

Av Linda - 8 mars 2011 17:12

  

Den åt jag, å så bjöd jag Jenny på en likadan :)

Ovido - Quiz & Flashcards