Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

Borta förra veckan

Av Linda - 3 februari 2009 15:53


Förra veckan var jag i Stockholm hos Rebecka å hälsade på. Hon har nyss flyttat till en egen lägenhet och ville ha lite sällskap. Det är var väldigt stort för en person och tom där när jag kom men nu ser de lite hemtrevligare ut med mattor och prylar. När hon fått upp sina gröna gardiner och lite blommor i förnsterna blir det nog riktigt bra. Grönt och skönt =)


Hon har inte hunnit skaffa varken dator eller tv så vi roade oss med Yazzy, kortspel och puzzel =) Jag vart rikigt inne i de där 1000- bitars puzzlet så det vart svårt att slita sig när jag skulle åka. Jag hann nog bygga halva iaf, hela himmlen, dammen, de mesta av blommorna och lite av taket men inte huset. Skorstenen byggde jag oxå =)


Jag glömde dock ta kort, de vart ett första morgonen vid frukostbordet bara.


På dagarna när Rebekca jobbade så "roade" jag mig med att söka jobb. På måndagen var jag i Solna centrum och på tisdagen i Kista gallerian sen var jag runt lite i Sundbybergs centum och butikerna på Hallonbergen station. Sen orkade jag inge mer, de är så ansträngande att vara trevlig hela dan. Jag sökte nog strax över 50 jobb så jag tycker ja var tillräckligt duktig. Jag hoppas de leder till nått bara, de flesta butiker får nåra ansökningar om dan.


Att gå i affärer hela dagarna utan att köpa nått vara omöjligt. Jag köpte lila byxor för 150 kr, ett lila doftljus och två teburkar. Det fanns en likadan fast röd av den blåa och beige/guldig av den lila burken å många andra fina som jag oxå ville ha egentligen.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 december 2011 04:24

I torsdags tog jag bilen till Luleå flygplats å åkte hem för att fira 5års förlovningsdag men Nicklas :)  På lördag morgon bilade jag, mamma och syster till Stockholm för lite shopping och julmarknad :) Sen hann jag även träffa två av mina bästa ...

Av Linda - 27 november 2011 19:54

  Mjölkskummare mystofflor/strumpor flenell pyjamasbyxor  pyjamas glöggmuggar tubhalsdukar gärna matchande mössa och vantar presentkort i birsta city   ...

Av Linda - 17 augusti 2011 20:07

De här har hänt  senaste veckorna   jag var i Kiruna   å hälsade på Javier     vi åkte till ishotellet              Helgen efter hälsade pappa å monika på och vi               på skolan har vi målat klart   ...

Av Linda - 5 juli 2011 14:42

I helgen har jag varit i Kiruna. Har aldrig varit så långt upp förut. Träden blev bara kortare å kortare ju längre upp vi kom. Jag skulle vilja åka längst upp i Sverige pch se hur det ser ut där.    Jag åkte upp men Jenny och Emilia, Johanna kom ...

Av Linda - 16 juni 2011 17:39

Jag vet inte vart mina tankar är men inte på de jag gör iaf. I förrgår när jag och jenny skulle iväg och grilla korv med pinnbröd glömde vi kniven hemma som vi skulle tälja grillpinnar med så vi fick gå tillbaka. Vi lämnade väskorna i diket för de va...

Ovido - Quiz & Flashcards